Alla inlägg den 2 juli 2009

Av rabarber - 2 juli 2009 23:07

Tack för din kommentar Ninnii - jag tror som du, det handlar bara om viljan, hitta sin inre styrka och ta kontroll över tankarna. Idag har jag klarat mig med 6 Stimorol och ca 10 fruktkola, helt ok enligt min mening. Har till och med gått en kvällspromenad i skogen, kramat några träd, klappat några stenar, suttit och försökt meditera i vad jag tror är gamla fångstgropar (gick inge bra - för mycke mygg). Nu ska jag kvälla och ladda för en ny härlig dag...

Av rabarber - 2 juli 2009 07:29

Iväg till jobbet om 45 minuter. Idag tar vi bilen i stället för cykeln. Måste in till stan -  revisorn med juni månads papper och hitta en doppresent till min lilla systerdotter vars dop jag och barnen ska besöka i helgen. Gud vad jag längtar efter en sovmorgon!!!

Ovido - Quiz & Flashcards