Alla inlägg den 31 juli 2009

Av rabarber - 31 juli 2009 21:22

Nu är det färdigt! Slut, finito, finissimo, finished! Imorgon är det den 1 augusti. Ny månad, hel ren och obesuldad. Nu förbanne mig ska jag börja ta tag i mig själv. Nu ska jag sluta leva efter minsta motståndets lag. NU SKA JAG BÖRJA TRÄNA!!!

Om ett halvår fyller jag 40 år, om jag har tur befinner jag mig mitt i livet, medelålders (blir man det så ung??). Kalla det vad du vill. Men från och med imorgon är det slut med, ja, sånt som är onyttigt, typ vin, öl, godis, ostkrokar och så vidare (snus räknas inte, inte heller pizza och hamburgare, grädde till maten är ett måste, och riktigt smör till matlagning och bakning). Jag måste börja skaffa lite muskler till mitt skelett. Jag ljuger inte. Min kropp består av skelett, senor, inälvor, hud och muskler i vila. Nu ska jag väcka de döda...

Ovido - Quiz & Flashcards