Alla inlägg den 14 juli 2009

Av rabarber - 14 juli 2009 22:13

...nu ska vi se, har inte motionerat sen den senaste skogspromenaden, förra veckan tror jag det var. Fast i och för sig så gick jag ju en hel del igår på IKEA, kanske jag kan räkna det som motion???

Av rabarber - 14 juli 2009 20:42

...med minstingen dagtid en hel vecka och jobbat på sin firma kvällstid. Under den veckan, liksom alla andra veckor, har hon: handlat, lagat mat, lekt med minstingen, städat, tvättat kläder, strykt tvätten & "plockat".

Lördag kväll sitter hela familjen och relaxar i Spa badet. Frun sitter och blickar ut över trädgården och blicken fastnar på torkvindan som forfarande, sedan maken riggade upp den i början av maj, saknar de två sista varven av tvättlina. Frun tittar kärleksfullt på maken och undrar när de sista varven ska på plats. Maken suckar och säger: "varför ska alltid jag göra allting..."

Av rabarber - 14 juli 2009 08:08

att hinna med livet och ännu svårare att hinna blogga!!!

En kort resume från rabarberlandet: JAG HAR BÖRJAT SNUSA IGEN!!!(förmodligen är jag dömd till ett liv fulltankad av nikotin!!! Eller är det viljan som fattas??? ) Återkommer med ytterligare analys kring detta tema. Hela familjen var på bio i helgen och såg Ice Age 3, alla goda skratt förlängde mitt liv med flera år!! Igår åkte hela familjen till IKEA. Var inte

hemma förrän kl.21.00 Nu ska jag till jobbet - sista veckan innan

semestern.

Ovido - Quiz & Flashcards